loading...
هك و نرم افزار و تازه ها
Amir بازدید : 12 جمعه 29 فروردین 1393 نظرات (0)

در حالیکه تنها 6 ماه از ارایه آیفون 5s گذشته است، اکنون خبر از ارایه محصول جدیدی از شرکت اپل به گوش می رسد؛ محصولی که آیفون 6 نامیده شده است.

آیا این محصول در همان سایز آیفون 5s ارایه خواهد شد؟ آیا از همان امکانات بهره خواهد برد؟ برای اطمینان از تمام این موارد باید در انتظار اطلاعات منتشرشده توسط تیم کوک در سپتامبر یا ژوئن آینده باشیم. اما خب ما چنین صبری نداریم؛ از همین رو بر اساس شایعات منتشرشده به گمانه زنی در مورد اطلاعات منتشرشده می پردازیم.

نامگذاری آیفون 6
تا چه زمانی اپل به نامگذاری گوشی هایش براساس شماره گذاریهای متوالی ادامه خواهد داد؟ روشی که در مورد آی پد تنها در دو نسخه تکرار شد. 

ارایه در می یا ژوئن؟
هنوز در مورد مشخصات حرفی نزده ایم. ابتدا بهتر اشت در مورد زمان ارایه این گوشی بحث کنیم. اگر بر مبنای سالهای قبل به گمانه زنی بپردازیم، اپل امسال نیز محصول جدید خود را در سپتامبر یا اکتبر معرفی خواهد کرد. برخی از سایتها مدعی شده اند که اپل این محصول را در می تولید خواهد کرد و در جولای یا سپتامبر به بازار عرضه خواهد کرد. سایت دیجی تایمز مدعی  شده است که اپل این محصول را در می 2014 و تنها 7 ماه پس از ارایه آیفون 5S به بازار عرضه خواهد کرد. برخی از کارشناسان، ژوئن را زمان ارایه این محصول می دانند، که اگر این گمانه زنی صحیح باشد، زمان مناسبی برای رقابت میان این محصول و محصولات جدید سامسونگ و اچ تی سی خواهد بود. دلیل اینکه اکثر کارشناسان ژوئن را زمان ارایه این گوشی معرفی می کنند، برگزاری کنفرانس سالانه اپل در این زمان است.


صفحه نمایش آیفون 6


پس از موفقیت اپل در ارایه محصولاتی با صفحه نمایش 4 اینچی، اکنون این شرکت به سمت اسمارت فونهایی با صفحه نمایش بزرگتر گام برداشته است. به عقیده برخی کارشناسان، گوشی هایی با صفحه نمایش بالاتر از 5 اینچ تا سال 2018 به فروش 120 میلیونی دست خواهند یافت و این در حالی است که فروش این نوع گوشی ها در سال 2013 تنها 20 میلیون نسخه بوده است.
برخی گمانه زنی ها حاکی از این است که اپل افزایش اندازه صفحه نمایش را در 4.7 اینچ متوقف خواهد کرد، در حالیکه دیگر گمانه زنی ها حاکی از ادامه این روند تا 5.7 اینچ است.

بنا بر پیش بینی های یک سایت چینی، اپل این محصول را با صفحه نمایش 4.7 اینچ و کیفیت 1136 x 640 پیکسل رتینا ارایه خواهد کرد. این مشخصات حاکی از فشردگی پیکسل ها در اندازه 280ppi است که فراتر از فشردگی پیکسل ها در آی پد خواهد بود.
یک سایت تایوانی نیز مدعی شده است که اپل این محصول را با صفحه نمایش 4.7 اینچی و با کیفیت 1280 x 720 پیکسل و با تراکم 312ppi پیکسل منتشر خواهد کرد. البته کارشناسان این سایت این احتمال را نیز مطرح کرده اند که آیفون 6 با صفحه نمایش 5.7 اینچ و کیفیت 1920 x 1080 پیکسل، مطابق با آخرین دستگاه های مطابق با آندروید 2013 منتشر خواهد شد.

درحالیکه کارشناسی به اسم پیتر میسک خبر از ارایه این محصول با صفحه نمایش 4 اینچی داده است، خبرنگاری از مجله وال استریت مدعی شده است که اپل اخیرا در حال آزمایش صفحه نمایش های 6 اینچی بوده است. البته این احتمال می رود که اپل تمامی این سایز ها را امتحان کرده باشد تا به سایزهای مورد نظرش دست یابد.

بدنه فوق العاده نازک 6 میلی متری


آیا آیفون جدید از آیفون های پیشین نازکتر خواهد بود؟ شایعات حاکی از آن است که این محصول ظریف تر از محصولات پیشین خواهد بود. سایت هایی از چین و کره مدعی شده اند که اپل محصول جدید خود را 1.6 میلی متر نازکتر از آیفون  5s، یعنی به ضخامت 6 میلی متر ارایه خواهد کرد.

اخیرا یک سایت چینی تصاویری را منتشر کرده است و مدعی شده است که آیفون 6 به این ظاهر خواهد بود. این عکس ها، آیفون 6 را بزرگ و البته نازک نشان می دهد، هرچند نباید احتمال تقلبی بودن این عکس ها را از یاد برد.
 
دوربین مناسب تر و IOS 8

شایعاتی در میان است مبنی بر اینکه آیفون 6 از وای فای 802.11ac برخوردار خواهد بود که در این مورد با کامپیوترهای اخیر مک برابری خواهد کرد. 
در مورد دوربین این گوشی نیز شایعات پیرامون 8 مگاپیکسل و یا 13 مگاپیکسل متغییرند. گمانه زنی ها از تولید این محصول با IOS 8 خبر می دهند.

صفحه نمایش خورشیدی یاقوتی


اما عجیب ترین شایعه در مورد این محصول، در مورد صفحه نمایش آن است. برخی از شایعات حاکی از آن است که این گوشی با صفحه نمایش خورشیدی یاقوتی که امکان حفظ شارژ را مهیا می کند، به بازار عرضه خواهد شد.


تقریبا یک سال پیش کمپانی جی تی بررسی ای را منتشر کرد که بر اساس آن تولید دستگاه هایی با صفحه نمایش خورشیدی مقرون به صرفه خواهد بود. قرارداد این شرکت با اپل، احتمال تولید چنین دستگاه هایی را قوت می بخشد. قراردادهای دیگری نیز در میان بوده است که از تمایل اپل برای ساخت گوشی ها با این تکنولوژی برتر خبر می دهد. البته هنوز مشخص نیست که آیا این تکنولوژی برای گوشی آیفون 6 صدق خواهد کرد یا خیر.


شایعاتی دیگر حاکی از عدم وجود Home Button در این گوشی است. کارشناسی به اسم آنتونی کاسنر نیز این احتمال را بررسی کرده است که اپل در محصولات آتی خود از تکنولوژی تشخیص هویت از طریق اثر انگشت در تمام صفحه نمایش بهره خواهد برد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    کدام تیم بهتر است؟
    کدام بهتر است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 22
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 37
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2
  • بازدید ماه : 33
  • بازدید سال : 118
  • بازدید کلی : 2,548
  • کدهای اختصاصی

    دریافت کد جدول لیگ برتر فوتبال ایران و جهان

    کد نمایش آب و هوا

    کد نمایش آب و هوا

    دریافت کد رای گیری

    طراحی ابزار وبسایت
    اس ام اس و جک تصادفي

    دریافت کد بارش قبل از بالای وبلاگ

    20Tools--بیست تولز-کد بارش قلب از وبلاگ
    Digital Clock - Status Bar

    مرجع وبلاگ نویسان جوان